Aktualności

FMS/AFS

 
Picture of Redakcja Aktualności
FMS/AFS
by Redakcja Aktualności - Monday, 16 October 2017, 3:42 PM
 

W oparciu o analizę ruchu telekomunikacyjnego za pośrednictwem narzędzi klasy Fraud Management System lub Anti Fraud System (FMS/AFS) telekomy w stosunkowo krótkim czasie są w stanie określić czy dane użycie nosi znamiona wyłudzenia. Branża telekomunikacyjna zazwyczaj nie jest postrzegana jako narażona w znacznym stopniu na nadużycia gospodarcze. W rzeczywistości na co dzień telekomy tak samo walczą z przestępczością gospodarczą, jak banki i firmy ubezpieczeniowe. Nadużycia telekomunikacyjne mogą się kojarzyć przede wszystkim z wyłudzeniem usług i urządzeń na podstawie fałszywych dokumentów. Jednak przyglądając się bliżej specyfice oszustw, z którymi muszą mierzyć się firmy telekomunikacyjne, otrzymujemy obraz skomplikowanych i trudno definiowalnych oszustw, o których istnieniu przeciętny użytkownik nie zdaje sobie sprawy.

Źródło: PwC