Aktualności

Raport KPMG

 
Picture of Redakcja Aktualności
Raport KPMG
by Redakcja Aktualności - Thursday, 13 April 2017, 6:45 PM
 

Mieszkańcy naszego regionu już średnio raz na miesiąc robią zakupy online, przy czym ponad 40% transakcji realizują w zagranicznych sklepach internetowych. Klienci najchętniej kupują przy pomocy komputera, a jedynie 11% z nich preferuje zakupy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Cena nie jest jedynym czynnikiem wyboru sprzedawcy elektronicznego, ponad połowa badanych korzysta ze sklepów online ze względu na wygodę, a ok. 46% ze względu na atrakcyjne ceny. Raport KPMG International pt. „The truth about online consumers” powstał na podstawie globalnego badania KPMG International zrealizowanego na próbie 18 430 konsumentów w 51 krajach. Dane zgromadzone w wyniku badania oraz analizy KPMG dostarczają wniosków, które mogą pomóc przedsiębiorstwom w zrozumieniu i prognozowaniu zachowań, oraz preferencji klientów online z punktu widzenia różnych regionów geograficznych, generacji oraz kategorii produktowych.

Źródło: KPMG